Ψήφο εμπιστοσύνης στα ελληνικά αγροτικά προϊόντα

Ψήφο εμπιστοσύνης στα ελληνικά αγροτικά προϊόντα
Την πεποίθηση ότι η οικονομική κρίση "ανάγκασε" τους Έλληνες του πρωτογενούς τομέα να ξυπνήσουν από τον λήθαργο του εφησυχασμού και να αναλάβουν έντονα δράση ως επιχειρηματίες, ώστε να αυξήσουν την εξωστρέφεια και τις επαγγελματικές τους συνεργασίες σε παγκόσμιο επίπεδο, εξέφρασαν υψηλόβαθμα στελέχη των αλυσίδων "Tesco" και "Μetro

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου