Ηχηρό «κανόνι» και τίτλοι τέλους για τις Airtickets και Travelplanet24;

Ηχηρό «κανόνι» και τίτλοι τέλους για τις Airtickets και Travelplanet24;
Μεγάλες οικονομικές δυσκολίες, οι οποίες φαίνεται να την ωθούν σε λουκέτο, αντιμετωπίζει η Tripsta, (Travelplanet24, Airtickets και Trispta.com) η οποία υπήρξε μια από τις πρώτες εταιρείες online κρατήσεων εισιτηρίων που συστάθηκε επί ελληνικού εδάφους.
Ένα βήμα πριν το λουκέτο βρίσκεται, σύμφωνα με πληροφορίες, η ελληνική startup Tripsta SA που ανήκε στα λεγόμενα «Success Stories» της νέας επιχειρηματικότητας στην Ελλάδα, ειδικά σε ό,τι έχει να κάνει με τις νέες τεχνολογίες, το Internet και τον τουρισμό.
Κάτω από την ομπρέλα της Tripsta SA, βρίσκονται η airtickets και το travelplanet24, όπως επίσης και περίπου 300 εργαζόμενοι, 200 στα κεντρικά (και άκρως εντυπωσιακά) γραφεία στη καρδιά της Αθήνας και 100 στα γραφεία στο Βουκουρέστι.
Οι μεγάλες οικονομικές δυσκολίες όμως, από ό,τι φαίνεται, οδήγησαν σε αδιέξοδο τη γνωστή εταιρεία αεροπορικών εισιτηρίων η οποία μάλιστα, σύμφωνα με πληροφορίες, απέλυσε χθες όλους τους εργαζομένους της. Οι υποχρεώσεις της απέναντι σε αεροπορικές εταιρείες ανέρχονται σε 70 εκατομμύρια ευρώ, ποσό που στην παρούσα φάση φαίνεται να είναι δύσκολα διαχειρίσιμο.

Το επικείμενο λουκέτο στην Tripsta και στα δύο ηλεκτρονικά πρακτορεία έκδοσης αεροπορικών εισιτηρίων που διαχειρίζεται (airtickets, travelplanet24) άρχισε να διαρρέει από αργά χθες το βράδυ, ύστερα από σχετική ανάρτηση υπαλλήλου της εταιρείας σε μέσο κοινωνικής δικτύωσης, το οποίο αναφερόταν σε απολύσεις προσωπικού.
Έτσι η επιχείρηση αναγκάστηκε να προχωρήσει χθες το μεσημέρι στην αιφνιδιαστική καταβολή αποζημιώσεων στο σύνολο του προσωπικού της ενώ ο Διευθύνων Σύμβουλος της Tripsta, Φίλιππος Μπρίκμαν, τους ενημέρωσε ότι η κίνηση αυτή είναι επιβεβλημένη αφού δεν μπορεί να εξασφαλίσει πρόσθετη πίστωση από τις συνεργαζόμενες εταιρείες.
Η Tripsta S.A. είναι μέσα στα πέντε μεγαλύτερα online ταξιδιωτικά πρακτορεία της Ευρώπης, και το μεγαλύτερο της Ν.Α. Ευρώπης, το οποίο καλύπτει πάνω από 50 αγορές σε όλο τον κόσμο με πάνω από 1 εκατ. επιβάτες να είναι πιστοί πελάτες. Μερικά ομολογουμένως εντυπωσιακά νούμερα είναι οι 40 χιλιάδες αναζητήσεις που γίνονται το λεπτό στη μηχανή αναζήτησης της Tripsta με τον μέσο όρο εισιτηρίων που εκδίδονται κάθε χρόνο να αγγίζουν τα 3 εκατ. για όλα τα ταξιδιωτικά μέσα

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου